Artvise logo

2018-10-09

Artvise lanserar virtuell assistent i Contact Center!


Artvise har med stöd av ny AI-teknik (Artificiell Intelligens) skapat en virtuell assistent som nu lanseras som en integrerad lösning i programvaran Artvise Contact Center.

Den virtuella assistenten, Albert, kommer att göra kundtjänstjobbet effektivare och är i den första fasen avsedd att stötta interna handläggare genom att i realtid analysera pågående samtal och direkt hjälpa till att visa rätt fakta, kunskapsposter och fylla i formulär. Över tid kommer den virtuella assistenten Albert att kunna stötta handläggarna i allt större utsträckning tack vare det neurala nätverk som ligger som grund för Alberts självlärande.

- Det är glädjande att vi med vår nya virtuella assistent visar att vår systemlösning ligger i framkant, säger Lars Ögren, VD på Artvise AB.

KONTAKT

Info@artvise.se

Salj@artvise.se

Partner@artvise.se

Servicegatan 1, Skelelfteå

S:t Eriksgatan 117, Stockholm

Ystadvägen 17, Malmö

OM ARTVISE

Artvise är ett svenskt programvarubolag som levererar lösningar, produkter och kvalificerade tjänster inom området ECM (Enterprise Content Management) och som tillsammans med sina kunder utvecklar och genomför verksamhetsförbättringar med modern informationsteknik.