Botkyrka kommun inför Artvise Kundtjänst för ärendehantering!

Botkyrka kommun har genomfört en upphandling av ett ärendehanteringssystem till Medborgarcenter, efter utvärdering utsågs Artvise Kundtjänst till vinnande systemlösning.

Botkyrka kommun ett modernt stödsystem för att hantera frågor (ärenden) som på olika sätt kommer till medborgarcenter med möjlighet att sy ihop flöden kring det som spänner över hela organisationen. Medborgarcenter i Botkyrka kommun ställde krav på ett skalbart ärendehanteringssystem som stödjer ett mobilt arbetssätt och underlättar integration med andra verksamhetsnära system och funktioner. Artvise Kundtjänst kommer att levereras som tjänst eftersom att Botkyrka kommun önskar att minska kostnader för hårdvara, intern administration samt underhålls- och driftskostnader.

- Vi är mycket glada över att Botkyrka kommun valt Artvise, vi utvecklar hela tiden våra programvaror för att vara ledande och jag är övertygad om att medarbetarna i Botkyrka kommuns Medborgarcenter kommer att uppskatta Artvise Kundtjänst, säger Lars Ögren, VD på Artvise AB