Artvise logo

2017-11-21

Artvise Contact Center till Nacka kommun!
 

Nacka kommun har infört Artvise Contact Center och har därmed fått en sammanhållen och komplett lösning för telefoni och ärendehantering.

För att handläggarna inte skulle behöva använda flera olika system vid kundkontakter och ärendehantering valde Nacka kommun, i samband med införande av nytt system för telefonväxel, att införa Artvise Contact Center som systemlösning för handläggare i kommunen. Med Artvise Contact Center får kommunen marknadens modernaste IT-stöd för kontaktcenter med hög användarvänlighet och helt integrerat ärendestöd vilket var avgörande för kommunens val av system.

- Vi är mycket glada över att Nacka kommun har valt att satsa på Artvise som IT-stöd för deras kontaktcenter, säger Lars Ögren, VD på Artvise AB

KONTAKT

Info@artvise.se

Salj@artvise.se

Partner@artvise.se

Servicegatan 1, Skelelfteå

S:t Eriksgatan 117, Stockholm

Ystadvägen 17, Malmö

OM ARTVISE

Artvise är ett svenskt programvarubolag som levererar lösningar, produkter och kvalificerade tjänster inom området ECM (Enterprise Content Management) och som tillsammans med sina kunder utvecklar och genomför verksamhetsförbättringar med modern informationsteknik.